27 januari, 2009

Fiesta de sushi


Igår - slutprov. Kändes som att det gick bra. Betyget kommer hemskickat om två veckor.


<----- Klassen! Och Paqui.




På kvällen var det fiesta de sushi. Tre svenskor och fyra japanskor. Riktig tjejkväll med mat och choklad och vin och barhäng och det var så kul.


<---- Sanae och jag



<---- Ayana y Misaki
Vi träffades hos Sanae där japanskorna redan var i full gång med matfixning.
Har aldrig ätit sushi, inte ens sett det. Men Sato visade och sen satt jag där och rullade ihop mina egna sushibitar.

Jag åt rå lax! Jag! Var godare än när det är
stekt faktiskt haha. Men jag måste säga att det var helt okej, fast efter tre stycken (vi gjorde rätt så stora bitar) så blev det lite mycket med algsmaken.


<---- Ayana, Alex och Elin


Och vi tog massa foton, och Alex har bästa fotot som jag redan sitter och väntar på..

Vid elva-tiden var det hejdå till Sanae och Elin och resten av oss gick in till stan och fick gratisdrinkar på en bar.
Y, chicas, voy a echaros de menos...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar