10 februari, 2009

The beautiful people

Högen, min nya rumskompis, har växt till imponerande 40 cm nu. Och ja, jag har fortfarande massor kvar. Lär nog sluta med några kassar med kläder och annat blandat grejs man har samlat på sig också. Han kommer bli både lång och tjock.

Imorgon är jag ledig! Första gången på över en vecka. Och jag ska inte göra någonting!
Förutom att gå på Lokes spelning på Dunkers såklart... Yay!


Under städningen hittade jag ett papper där jag skrivit ner en del av en konversation som inträffade för gud vet hur många år sedan. Kom att tänka på hur många konstiga samtal vi hade på den tiden, men kul var det!
Den går såhär:
Louise - Hur raggar man Emelie?
Marika - Ska man inte vara sig själv?
Katja (till Louise) - Jo. Näe.. du ska vara dig själv, men liksom inte som du är.

1 kommentar:

  1. haha du ska vara ´dig själv, men liksom inte som du är :P

    SvaraRadera