01 februari, 2009

You aren't being paranoid, they really are after you

Min väska har kommit. Ni anar inte hur bra det kändes.

Har varit med J nästan hela helgen. Känns bra att vara här.

Har massor att göra imorgon. Måste ringa jobbet och se om de har några tider till mig. Ska klippa mig, kommer bli dyrt, men det är det värt för att rätta till det fruktansvärda verk den förra frisören ställde till med.. Måste leta upp en sjukgymnast som kan fixa med min rygg. Och eftersom mitt rum innehåller så fruktansvärt mycket saker, att det som fanns i min resväska knappt fick plats, så måste jag röja en massa också.. Där har jag att göra i några dagar..
Måste lämna in mina stövlar för omklackning, och datorn till fixning. Och optikern behövs snart besökas också om jag inte minns helt fel.
Suck.
Är alltid så mycket och omständigt att komma hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar