15 mars, 2009

That's the whole and that's the part of it

Har försökt analysera en av nattens drömmar. Tydligen kan jag se fram mot problem, är stressad och behöver lugna ner mig. Drömmen betydde dessutom svåra motgångar och inre stress.
Jaaa, vad kul!

Har hämtat min dator. Det är nog mer fel på den nu än när jag lämnade in den.
När jag startade upp den började den med att meddela att det hade inträffat ett allvarligt fel, och att allt man gjorde innan den gick ner i viloläge kommer försvinna. Vilket då borde innebära att allt de gjort på verkstaden (eller rättare sagt inte gjort) var helt i onödan. Och vem på en verkstad är så dum att den inte startar om, och stänger av, en dator den precis har fixat med? Vet ju minsta barnunge...

Igår var jag och J och såg Slumdog Millionarie. Den var bra. Se den om ni kan.
Har köpt en klännings-tröja också. Från Gina. Finfin. Hoppas på en bra sommar så att jag kan få använda den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar