09 mars, 2009

Datortrubbel...

De ringde från Expert för en stund sedan. Sa att min dator hade kommit tillbaka från verkstan. Vad bra tänkte jag, alla problemen lösta och jag slipper en dator som bara hänger sig. Men tji fick jag, för killen fortsatte med att berätta att de gjort alla tester och inte hittat någonting. Så nu får jag betala 600 spänn, trots både garanti och försäkring, för att få tillbaka en dator som fortfarande inte funkar som den ska.
Tycker det är orättvist att jag ska få betala för att några som uppenbarligen är liiite för inkompetenta inte kunde hitta felet på min dator.
Jag är ju fan pank. Eller kommer bli, för jag måste betala för nya linser och piller och festivalbiljetter och konsert nästa vecka.

Han som ringde lät inte alltför road när jag meddelade att jag inte hade några pengar.

Joder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar