02 mars, 2009

TISDAG. eller var det nu måndag det var...?

Den 29 kommer det ske. Senast. Kanske tidigare. Jaaaaaaaa! Det kommer bli så fint.
Även om jag kommer att dö.

... kassörskan gav mig en konstig blick samtidigt som hon sa "den?" utan att lyckas dölja sin förvåning. Japp sa jag. Och hon kände sig tvungen att fråga om det var en present. Under en sekund övervägde jag att säga nej. Men sedan togs mitt förnuft tillfånga och jag fick den finfint inslagen.
Sista presenten till J: Avklarad.

På vägen hem såg jag en bil. På registreringsskylten stod det "PAPPAS". Det var lite fyndigt tyckte jag. Fast det hade varit roligare om det varit någon annan än pappan själv som körde..

4 kommentarer:

  1. jag fattar inget:P vad ska ske den 29?

    SvaraRadera
  2. Ny tatuering :) Fast om han hade någon lucka tidigare så skulle han ringa :)Och det kommer göra så jäääääkla ont... självplågeri säger jag bara, haha

    SvaraRadera
  3. vad kul :) var ska du ha den?

    SvaraRadera
  4. Precis under bröstet, på vänster sida :)

    SvaraRadera