01 mars, 2009

Is anybody listening?

Om två veckor är det dags att söka till universitet. Får se om jag kommer in. Har tre olika. Alla i Växjö. Något av det kommer det bli.

Mitt rum är i stort sätt så utrensat det kan bli. Har kastat massor och omorganiserat och packat ihop resten. Är mycket finare nu.
Tycker om att ha koll på mina saker. Att ha dem fina och organiserade. Inte ha en hel hylla full av gammalt kaosartat oorganiserat skit.

Sedan jag kom tillbaka från Spanien har jag haft att göra i stort sett varenda minut. Har inte hunnit ha tråkigt på en månad. Och ni vet hur lätt jag tröttnar på saker... Så jag är lite rädd för den kommande veckan, vad händer när jag inte har mer att ta tag i?
På tisdag kommer det vara kört.

J fyller år på torsdag. Han blir nästan gammal. Ska inhandla sista delen av presenten imorgon. Tror nog att han kommer gilla det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar